Več vsebin
 
Domov  /  VSEBINA  /  Nasveti za starše / Peugeot 5008 ali pet izzivov, ki čakajo moderni družinski avtomobil
12.10.2017

Peugeot 5008 ali pet izzivov, ki čakajo moderni družinski avtomobil

 

Če je bil nekoč avtomobil za večjo družino obsojen na kompromise, danes prav namenski avtomobil zanje najbolje podira meje in tudi najboljši izkoristek. Odgovarjamo na vprašanje, katerim petim izzivom mora biti kos moderni družinski avto in zakaj so tudi nekoč klasični enoprostorci postali športni mestni terenci oziroma SUV-i.

Pet izzivov za moderen družinski avtomobil?

Sprejeti mora vsaj tri otroške sedeže, z dinamičnim okoljem navdušiti očeta za volanom, peljati po makadamu tako visoko v hribe kot po avtocesti do morja, ponuditi prostor še tastu in tašči in z drznostjo obenem pritegniti tudi pozornost mimoidočih. Ne le, da se močno kot še nikoli spreminja, širi in razvija avtomobilski svet, povsem novi pristopi so začeli veljati tudi pri do nedavno klasičnih družinskih avtomobilih. Večji potencial vozila in njegov boljši izkoristek peljeta v smer večje svobode mobilnosti in odgovarjata na splošno vprašanje, zakaj so danes že skoraj vsi avtomobili videti kot športni terenci.
 

Športni mestni terenci ali SUV-i, tudi ko govorimo o družinskih vozilih, niso muha enodnevnica

Neverjetni trend priljubljenosti športnih mestnih terencev raznih oblik in velikosti izhaja prav iz te svobode štirikolesnega gibanja. To pač ni več modna muha, temveč preprosta evolucija avtomobila. Ta je sledila željam voznika oziroma vseh uporabnikov avtomobila. Vozilo, ki pomaga uresničiti vse družinske želje, ki zna peljati tako v mesto, pa otroke v vrtec ali šolo, popoldan na izlet v hribe, za konec tedna pa še na morje, lahko hitro postane pravi družinski član, kajne?

Višji položaj sedenja nudi tako boljšo preglednost na cesto, kot tudi enostavnejše vstopanje in izstopanje. Športni mestni terenec ali SUV torej dviga raven varnosti in udobja, za nameček pa je še vpadljiv, oblikovalsko atraktiven in trendovski. Enostavno je postal z višjo oddaljenostjo od tal in poudarjeno robustnostjo tudi bolj odporen na cestne pasti.
 
 

Ključna dodatna sedeža, ki sta peresno lahka

Peugeot 5008 izhaja iz predhodnikov, ki so bili klasični družinski enoprostorci. Zdaj si je prvič nadel gene avtomobilskega SUV-a. Ko so ga lani jeseni premierno predstavili na avtomobilskem salonu v Parizu, ga navzven skoraj ni bilo mogoče spoznati. Enajst centimetrov daljši in s skoraj 17 centimetri podaljšano medosno razdaljo, ključnim podatkom za dober prostorski izkoristek notranjosti, je dobil ključne pridobitve.

V notranjosti je zadržal prostorsko prilagodljivost in pravi arhitekturni tetris, obenem pa z modernimi motorji in zasnovo postal tudi vozniško še en korak bolj uporaben in prepričljiv. Ključna sta seveda šesti in sedmi sedež v zadnji vrsti. Ker vsak med njima tehta le 11 kilogramov, ju je enostavno odstraniti iz vozila in glede na potrebe optimalno izkoriščati razpoložljiv prostor. Vsak sedež se obenem lahko zloži v ravno dno in tako ne odvzema prostornosti prtljažnemu prostoru.
 

V zadnjo vrsto najbolje sodi oseba s kitaro v roki

S tem avtomobilom smo si privoščili več družinskih izletov in ugotovili naslednje. Pettisočosmica ima tri vrste sedežev in vsaka nudi svoja posebna doživetja. Vozniku pripada v roke majhen in dinamično zasnovan volanski obroč, pa povsem digitalna in prilagodljiva armaturna plošča, v srednji vrsti so nato trije enako široki in vzdolžno pomični sedeži, zadnja vrsta pa je kot nalašč za osebo s kitaro v roki. V srednjo vrsto lahko torej postavimo enega zraven drugega tudi tri otroške sedeže, voznik pa skupaj s sredinsko konzolo z »letalskimi« gumbi in edinstveno oblikovano ročico menjalnika uživa kot za volanom čistokrvnega športnega avtomobila. Družinski enoprostorci do zdaj takega vozniškega prostora niso omogočali.

Da, taki avtomobili so kot dnevna soba na štirih kolesih. Prostor za druženje in sproščen pogovor na vsaki cestni avanturi. Ko v avto povabimo družinske člane ali prijatelje, postane v vozilu zares prijetno in če se na primer iz zadnjega šestega ali sedmega sedeža zasliši še zvok glasbe, tak avtomobil  postane pravi dom na štirih kolesih.
 
 

Pet ključnih prednosti srednje vrste sedežev v peugeotu 5008:


Vsi sedeži so enako široki, zato imajo tudi vsi trije potniki enako udobja in prostora.

Vsak med njimi je vzdolžno posebej prilagodljiv, s čimer si prilagajamo prtljažni prostor in prostor za kolena, prav tako pa olajšamo dostop do sedežev tretje vrste.

Imajo nastavljive vzglavnike. Ko na sedežu ne sedi nihče, jih je mogoče spraviti povsem na spodnjo raven in tako omogočiti vozniku boljši pregled nazaj.

Sedeže je mogoče zelo preprosto zložiti v povsem ravno dno.

Vsak med njimi ima sidrišče isofix za pričvrstitev otroških sedežev.


 

Povabite svojo družino na testno vožnjo, ki si jo lahko rezervirate na www.peugeot.si ali na številki 080 26 24.

 
 
 
Če želite oddati svoje mnenje morate biti prijavljeni.
 
Prijava